Vad får jag i betyg nu då?

Oj vad kommer jag få för betyg på no provet nu då? ;S Shit, aså jag vet ärligt inte alls vad jag kommer få. Är ganska säker på ett G men jag skulle inte bli jätte förvånad ifall det skulle bli ett VG. Men nu ska jag verkligen inte förvänta mig något. Jag är super glad ifall jag får ett G. För jag har verkligen inte pluggat något alls. Sen lämnade jag även  in min uppsats till Eva-Britta :) Hon tyckte att den verkade väldigt bra ;D Det är ju posetift ;D Hoppas hon är lika nöjd efter att ha läst den också.

Men jag ska äta mat nu så jag fortsätter senare. Eller egentligen finns det inte så mycket att fortsätta skriva om dagen. Men anyway xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0