Trollkarlens hemligheter och Pam

Har precis stängt av tven. Har kollat på Trollkarlens hemligheter som går på kanal5. Det är så att jag både vill se hur alla tricks går till men samtidigt inte, man vill ju bli lurad. Men nu blev det så att jag kollade. Längtar till nästa program så man får se alla andra coola magitrick ;)
När det var slut var det en dokumentär om Pamela Andersson. Min favorit blondin ;D Hah.. Dokumentären är i 8 delar och jag har bestämmt mig för att se allihop. Men nu ska jag sova innan morsan eller farsan kommer upp och säger åt mig att stänga av. Så god natt på er allihop :-*

Kommentarer
Postat av: linda

Såg också trollkarlarna...

mysko!

Ha en bra dag!

2009-01-12 @ 06:56:55
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Trixie Eklöf

Usch, den är riktigt ointressant. De e inge fel med Pam, men just hennes realityserie är jag inge fan av. har redans sett typ 5-6 av avsnittena... Så njaa,...

2009-01-12 @ 21:42:11
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0