Tänk om detta kunde vara verklighet !

Visst vore väl det riktigt häftigt om dessa bilder vore verkliga? Om ni vill göra egna så leta lite i bilderna, hemsidans namn gömmer sig i två av dem!


Det vore väl inte illa ifall snyggingar som hon skulle gå runt med en kläning med bara bilder på mig?!

Nån dag säger jag bara! Nän dag...

När jag dör ska jag fan vara så känd så jag hamnar i konstgallerior! Fast detta får ju gärna hända innan jag dör så jag själv får uppleva det ;P

Detta vore något va? ;D

Kungen får åt...! De nya mynten är bra mycket snyggare, särskilt nu när det är jag på dem ;D

Detta är ju inget nytt direkt. Tidningen har jag vart i flera gånger, men i framtiden ska det inte bara vara kommuntidningen utan då ska det vara alla skvallerblaskor i hela sverige :D Gärna i andra länder också :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jo jag har vårterminen kvar nu sen slutar ja förgott :)

2009-01-05 @ 21:37:22
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0