Sur utan att veta vad det är för fel

Just nu ska jag sova. Uppsatsen är renskriven, pluggat har jag gjort inför no provet imorgon och tänderna är borstade. Jag är jätte hungrig men orkar inte göra iordning några smörgåsar. Jag tänkte ta en yoghurt men det blev inte så för den tog min j'vla bror! :@ Så just nu är jag jätte sur. Låter ju lite töntigt att vara sur över en yoghurt men det är inte bra det. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag är sur för egentligen?! Är väl helt enkelt så att mitt blodsocker har sjunkit och då blir jag lätt sur. :/ Himla irriterande!!
Har jätte lust att gå och slå någon men det är nog bäst att avstå från det. Kanske det bästa jag kan göra nu är att sova. Och hoppas att jag somnar trots min hunger och dåliga humör! Åhh, vad sur jag är nu ;S Heeeelvete!! Och dessutom känner jag på mig att jag inte kommer få något bra resultat på provet imorgon heller. Och tänk ifall inte Eva-Britta gillar min uppsats och sätter IG på den ;S Fy fan vad hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0