Sova tillsammans med O.C.

Nu ska jag sova. Men innan dess skall jag kolla på ett avsnitt av O.C.
Kvällen har spenderats i badrummet. Där har jag klippt naglarna, borstat tänderna och använat massa antifinn produkter. Nu var jag nyss och tog en alvedon och snart ska en halstablet komma in i munnen på mig! Imorgon ska jag be någn köpa nässpray till mig. Min är slut ;/ Det är ju inte kul!
Men men. Som sagt sov dags. Fast ska jag vara ärlig så vet jag inte ifall jag orkar se på O.C. (?) Jag är jätte trött och det kanske är bättre att försöka sova! Aja.. Vi får se hur det blir med den saken x)

Godnatt! :-*


Har ni samma intresse för serier som jag har? ;P Kollar ni också på O.C.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0