Sorry att jag inte bloggat!

Aså sorry för att jag inte bloggade något alls igår. Men jag kände dels att jag behövde att data break från datorn. SÅ jag spenderade hela dagen utomhus. RIktigt nice ;P Heh.. var med Johan och vi var ute och kastade massa smällare ;) Heh.. rikrigt kul! Sen gick vi ner till "bron" och där var det is över hela ån. Skit fint så vi ringde till Elina och Oliwia och typ tvingade dem att komma ner. För shit aså, annars hade det lugnt missat något. Kvällens höjdpunkt var lätt när Elina backade och inte såg vart hon gick så gick hon rakt ner i ett hål, slog baklängen och landade rakt i vattnet xD Haha.. fy fan vad vi skrattade. Tur för henne att det inte var så djupt ;P Heh..
Så mycket mer hände inte igår. Har massa blider men har fortfarande intefått något hjälp! ;@ Jag är lite halv sur fatkiskt.

Joo en sak till! Vi har fått ny svenska lärare eftersom att Nora slutat. Hon är fett cool xD Vi hörde en massa saker från folk som haft henne redan så jag och Emma gick till affären och köpte ett stort rött äpple som vi skulle ge henne. När svenskan startade så hade jag med mig äpplet men vi gav det inte på en gång utan det var först dags att lära sig hur hon funkade, skulle hon gilla det eller skulle hon bli sur? Så efter ett tag när hon malt på om hela hennes barndom så skulle vi ner till biblan och då lämnade vi äpplet i klassrumet och gick ner. När vi var där nere så kom hon fram till mig när jag precis valt en bok och kollade på den från sidan och vart väldigt nyfiken och tycket att den såg ut att vara väldigt spännade. Så jag lätt henne läsa baksidan och vi stod och pratade ett tag. Sen när jag och Emma gick upp igen såvar hon fortfarande kvar där nere. Så vi tog ett papper och skrev "Till Eva-Britta!" (det är hennes namn) "Välkommen till din nya skola och vi hoppas att du kommer trivas bra här. MVH Emma och Anton klass 8b". Sedan lade vi äpplet och lappen i hennes perm och satt och som att inget hänt och började läsa. Sen när hon kom så såg hon inte det det där, men när hon sedan skulle ha något ur mappen så såg hon ju äpplet och lappen. Så hon bara utbrister: "Men GUUUD så gulligt! Tack så himla mycket, det här skulle man ju tagit kort på!"
Det är som är himla roligt med henne är att hon är en riktig fjortis x) Fett coolt. Hon är typ 50 och är fjortis. Det är vad man kan kalla 50:års kris xD Haha..
Så idag gissa vad hon hade med sig?! Joo en kamera ;P hah.. Så hon bara "Jag tyckte att det var så himla gulligt såjag tänkte att vi kunde ta kort på det!" Så hon frågar ifall jag och Emma kan komma fram och stå bredvid henne när hon håller i äpplet. Och självklart gjorde vi det ;P Och sedan frågade hon ifall Linda kunde ta kort. Haha.. fy fan vad häftigt. Det skojigaste av allt var att hon hade sparat äpplet och hade med det på kortet ;P Sen var det bara vi tre som fick se på kortet xD Hah.. "Åhh, så fint! Det här ska jag visa mina barn, sen ska jag sätta in fotot i en ram!" Man ba; Shit ;O Haha.. det är ju ganska coolt, men samtidigt lite läskigt xS

Så mycket mer här inte hänt under går dagen! Återkommer i nästa inlägg om denna dag!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Ja herregud, vad fan i helvete ska jag säga. Ni är så jävla servil så det är inte sant asså (!) xD Och jag tkr hon inte precis är en fjortis..

2009-01-09 @ 19:40:05
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: Trixie Eklöf

Servila*

2009-01-09 @ 19:40:49
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: äcklig fetnopp :D

haha eva britta e så jävla cp xD på ett ganska skojjigt sätt HAHAHHAH xD



och btw: NI ÄR SÅNA JÄVLA FJÄSKISAR!!! xD

och det var inte kul o ramla i vattet ahkeeeej!? hahahh xD eller liiiite kanske ^^ hihihi

2009-01-09 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0