Snygga accessoarer våren/sommaren 09

Sen var jag även inne på cwil.se och kollade in lite heta mode accessoarer inför våren/sommaren 09. Det finns riktigt snygga halsband. Det har inte kommit in så mycket ännu på sidan men gå gärna in och kolla för det finns mycket snygga saker. Designern är Christian Wilhelmsson. Som sagt, mycket snygga saker!



Detta är Christian själv, från sin senaste kolektion, eller vad man nu ska kalla det!

Mina favorit halsband han designat där Chained necklace, klicka på länken för att se halsbandet, och Origo Brooch!
Visst är de väl himlans snygga. Det första går på 699 kronor och det andra är lite dyrare, 1299 kronor! Så det är ju inte direkt jätte biliga saker ;/ Det är ju ett stort minus. Plånboken är inte riktigt så stor, så bra jobb har jag inte så jag har råd med dem. Eller jo det första har jag ju råd med men det andra får jag nog spara i två månader för att kunna köpa!
Jag får försöka fixa mig ett bättre jobb än bara aftonbladet! Det kan också bli ett lite sent nyårslöfte ;P

Kommentarer
Postat av: Martina

nja ska bli ganska skönt faktiskt. Fast kommer nog sakna alla kompisar och sammanhållningen =)

2009-01-05 @ 23:26:18
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0