Snygga accessoarer från Fred Perry

Jag lovade ju som sagt i förra inlägget att det skulle bli ett inlägg till, fast där var det som snygga väskor men jag valde att ta med ett par skor också.
Väskorna och skorna kommer från Fred Perry. Ett av mina personliga favorit märken. Visserligen har jag inte införskaffat mig något från hans märke men har kollat väldigt mycket på skorna, värskorna och inte minst kläderna. Jag gillar verkligen hans de där långärmade tröjorna/jackorna. De är riktigt snygga. Min storebror har en riktigt snygg jacka från Fred Perry och jag är riktigt avis för att han han köpa tröja innan mig. Det är ju inte så kul ifall jag skulle köpa samma tröja, det vore ju att kopiera lite mycket xP Men om jag har tur så växer han ur den svart och gör han det så kan jag ta den ;P hahah.. hoppas bara såfall att han inte nött ut den alltför mycket. Då passar den inte i min garderob. Men jag tror inte det är nån risk för jag har snart växt om honom så det är väl har snart som får ta de kläder jag inte kan ha ;P
Men som jag då lovade så skulle jag lägga in lite snygga väskor. Dessa är iallafall mina favoriter!


Vi kan väl starta med denna snygga sko?! Det var ju denna och min Lacost sko som jag stod och valde mellan. Men i slutändan blev det ju dock inte denna. Men jag har funderat på att köpa denna trotsallt. Den är ju himla snygg! Finns i många andra snygga färger, men denna är min favorit!

Nu kommer vi till väskorna. Denna är ju himla simpel men ändå riktigt snygg. Det finns väl egentligen inte så mycket att skriva om den..? Ni får helt enkelt skapar er en egen uppfattning om väskan!

Sedan hoppar vi över till denna, som är min personliga favorit. Riktigt snygg men dock så saknar den ju handtag så man kan bära den i händerna. Det är ett hyfsat stort minus!

Men då finns ju den här i stället. Men både axelrem och bärhandtag. Synd bara att den inte alls är lika snygg som det förra. Eller vad säger ni? Inte är den väl lika snygg?!

Och sist men inte minst så har vi denna modell. Ungefär samma stuck som den för förra, bara det att denna är högre och smalare. Dock så är jag inte sånt stort fan av denna modellen, så jag skulle aldrig gåsta och köpa denna. Men även fast den inte faller mig i smaken så är det ju ändå riktigt snygg!

Nå vilka är era favoriter. Min är såklart väska 2 som jag nämnde i texten under väskan!

Kommentarer
Postat av: Ema

Sv: Jaha.. Det har inget med det att göra. Som jag skrev i ett inlägg, jag ska ta ut mina piercingar och låta dom växa igen för jag ska ta en ny. Och då började jag med den nyaste :p

2009-01-11 @ 16:25:36
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Patrik Krook

ja fred perry är bäst :)

2009-01-12 @ 16:43:03
URL: http://patrikkrook.blogg.se/
Postat av: Mattias Lindblad

Nice pjux! :D

2009-01-13 @ 00:17:59
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: ellen

Hej!

den första väskan var grymt snygg, vart hittade du den? :)

2011-09-09 @ 17:40:57
URL: http://elllenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0