Skoj dag med E&E

Denna dagen var himla bra tycker jag. På idrotten så körde jag tennis. Jag trodde at det skulle vara jätte svårt. Jobbigt det var det. Men skojigt det kan jag lova ;) Sedan hade vi svenska :) himla himla roligt ;D Jag gillar verkligen EvaBritta, hon är himlns bra. Jag var rädd för at vi skulle få en som var sämre än Nora som skulle få det at bli tråkigt med svenska igen. Men icke sannicke ;) När skolan var slut så åkte jag, Emms och Elina in till enköping. Det var ju egentligen meningen att vi skulle köra powerboxning men så blev det inte, kommer till anledningen senare. Först gico vi i alla fall till lasarettet för att Emma skulle hälsa på sin morfar. Den stackarn har nå inreblödningar i magen :S usch så hemskt!! Stackars människa. Men men, därefter så gick vi till Lilla Japan Sushi och åt middag. Sedan begav vi oss upp till cafét uppe i Paus huset. Där tog vi en varsin take away latte. Sedan begav vi oss ner på stan och skulle försöka hitta till Enöglaskolan. Alla tre bah; öhh, asså vart ligger det? Har typ aldrig hört talas om stället ;P hah... Så duma vi är xD Men sedan kom vi även på att ingen av oss anmält sig.. Så vi struntade i det och ska istället köra nästa torsdag. Så istället för powerboxningen då så begav vi oss först till ett skabbit gym som vi vägrade gå in på. Så istället gick vi ner på stan igen och gick in på a3. Det vissade sig att första gången var det gratis. Himla bra :) Jag och Emma gick och böt om och körde. Elina orkade inte så hon gick en vända på stan istället xD hah... Det var iallafall skit skojigt att träna :) Vi testade på alla saker. När vi var klara så åkte Emma hem med sina föräldrar. Jag och Elina gick istället till idrottshuset och satt där ute i buskarns och pratade medans vi väntade på att hennes mamma skulle träna klart. Så vid halv nio tiden var jag hemma igen. Och jag hoppade genast in i duschen och ja nu ligger jag här i sängen med mobilen i handen. Orkade inte starta datorn :P hehe.. Nu ska jag iallafall sova. Tror ni jag kommer at ha träningsvärk imorgon då? ;) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0