Sista dagen på först veckan

Det var ju som bekant första dagen i skolan efter lovet igår. Riktigt roligt att komma tillbaks. Och från början tyckte jag att det var irriterande att vi skulle börja på en torsdag men nu är jag himla tacksam. Aså shit, dessa två dagar var verkligen skit jobbiga. Vi har typ inte gjort något alls, men atta bara ta sig upp så tidigt och även sen vara pig och alert hela dagen! Det tar på krafterna!
Idag hade ju Eva Britta, som jag skrev i förra inlägget om, med sig en kamera. Riktigt underhållande. ;P Vi hade även Engelska, riktigt skojigt ;P, sen hade vi slöjd, inte fullt så kul ;S och sista va allt på dagen hade vi idrott. Vi körde bedminton (hur stavas det, är ganska så säker på att det inte stavas så iallafall xD) som är en av mina favosproter. Eller, jag gillar väl egentligen alla racketsporter. Så kortsagt, jag gillar bedminton! Heh..
Efter skolan så var jag med Johan ett tag. Vi var ute och sprängde lite smällare och så. Sen skulle han iväg till sin farmor och då gick jag hem igen! Så nu sitter jag här. Vad ska jag göra nu då? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0