Planer inför Ungdomsfestivalen

Hej. Det var länge sedan jag satt vid datorn nu. Jag tror inte jag suttit här på typ 3 dager eller något sånt. Det är himlans länge. Har hela tiden bloggat från mobilen. Har varken haft lust eller ork att starta datorn. Har vart skönt att ha ett litet brake.

Denna dagen spenderades i skolan. Himla skojigt, hade roliga lektioner. När skolan var slut så gick jag hem och tog det lugnt. Sen vid 18.00 tiden så åkte jahg och Karin in till Enköpng för att vi hade ungdomsrådsmöte. Efter en timme så kom Rotary och vi fortsatte vårat möte med dem. Vi diskuterade våran planerade ungdomsfestival. Det var både positiva och negativa syner på denna sak. En del tyckte att det var jätte bra och medans vissa tvekade och var himla strikta med allt. Som en gubbe, han tjatade hela tiden om den där jävla budgeten. Så vi fick förklara säket 5 gånger för honom att vi inte hunnit göra någon budget ännu. Men att de skulle få reda på den så snart den var klar.
Vi diskuterade även vad för artister vi skulle ha, eller iallafall tänkt ha. Samt vad för aktiviteter. Vi spånade lite på ifall vi skulle försöka få hit idol Alice och Robin. Eftersom att de flesta ungdomar kollar på idol så lär dessa dra en hel del publik. Man måste ju tänka logiskt ;P
Heh.. Nu ska jag gå och göra lite annat. Återkommer med mer senare, samt bilder från veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0