Ooooont ;S

Det räckee med att säga att mitt backhuvud gör himla oooont!!!! Och det kliar. Det är fruktansvärt :S men när man tagit en alvedon eller en ipren så slutar det. Men det är jobbigt när man lutar sig mot såret. Det gör himla himla ont! Just nu ligger jag i sängen och kollar på O.C. Vet att jag kollade på det igår men jag orkar inte kolla hela kvällen på när Obama blir president. Visst det är himla intressant men det räcker att se när han talar och säger den där presidenteden. Han har ju då handen på en bibel och visste ni att han ska ha sin hand på en av Abraham Lincons gamla biblar. Det är ganska häftigt ;) nu ska jag fortsätta se på O.C. Så hejdå! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0