Nu ska jag till skolan

God morgon.

Nu är det dags att gå till skolan. Men mamma glömde att stänga av sin dator så jag tänkte; "Va tusan, jag kan göra ett blogginlägg. Det hinner jag." Och kolla visst gör jag väl det ;) Det blev förresetn inte något O.C igår. Jag och pappa satt uppe och kollade på mopeder. Jag kan tänka mig att han tycker jag är ganska omständig för jag klagar på minsta lilla grej som är fel. Men jag tycker att den ska vara perfekt, det är ju trots allt mitt aldra första egna fordon. Det ska vara något specielt liksom. Då kan man inte ta vilket skit som helst.

Aja.. dags att staänga av datorn och gå till skolan. Fast först måste jag packa väskan, har gympa idag. Men jag ska se ifall jag inte kan få göra något mindre ansträngade eftersom att jag är förkyld. Och nu under natten käns det som attt det enbart blivit ännu värre! ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0