Nu ska jag äta sen ska jag iväg

Nu hinner jag med ett sista inlägg här innan jag måste fara iväg. Ska hinna med att äta några pannkakor innan också ;) hehe.. Man vet ju aldrig, jag kanske inte gillar matan vi ska laga alls. Eller så kanske jag inte blir mätt. Aja..
Fick till min förvåning se när jag gick in på deras blogg och kollade att det inte var i kyrkans hus som jag trodde utan det var visst i simtuna församlingshem. Vart det nu ligger? ;O Men mamma eller pappa vet säkert.

Sen på fredag ska alla åttor från våran skola till Härkeberga kyrka och kolla på gamla målningar från medeltiden. Vi går just nu igenom Albertus Pictors liv på so:n så det ska bli kul att se hans målningar. Visserligen har jag redan sett några i härnevi. Men men..

Nu ska jag äta mat. Så hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0