Nu har jag en ny blogg

Sådär, det var lätt fixat! Nu är den nya bloggen klar. Jag skapade en på blogger.com
Är himla nöjd. Lite halv svårt att lära sig bloggen, men men, jag lär mig så småningom! Har precis lärt mig hur man ändrade layouten ;) Hehe.. Det är jobbigt att alla såna här bloggdomäner har olika namn för sin bloggsida. ;)
Här hittar ni min blogg förresten :) Och om ni vill lära er den redan nu så är det antoonkraft.blogspot.com
Och undar ni varför det är två O så är det för att det redan var upptaget med ett O. Aja.. det blev ju bra iallafall ;D Haha.. Men kom ihåg att kolla in bloggen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

sv: låter bra :D hur är det med dig då? Kram

2009-03-03 @ 14:01:43
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0