Merlin

Har suttit och kollat på den nya serien Merlin som går på svt1. Den var himla bra faktikst :) Ni kan säkert förstå vad serien handlar om när man hör namnet. Men för er som inte är så allmänbildade så handlar det om en ung kille vid namn Merlin som har en speciel talang - trollkarl! Man får i denna serie veta hur hela hans liv som ung vart. Eftersom att alla sagor man hört om honom så har han ju vart en gamalgubbe.
Jag tycker att denna serie verkar vara väldigt bra :) Så jag ska försöka föja denna serie så gott jag kan, eftersom jag har så många andra serier att se och sen även så himla mycket med skolan. Oj oj hur kan jag hinna följa typ 10 olika serier?! Det är underligt ;P heh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0