Massa, massa plugg!

Ja hur ska jag förklara för er varför jag inte bloggat fören nu?! Joo det är ju hyfsat enkelt. Allt är skolans fel! Jag har alla minna böcker hemma. Eller nej, jag har tyska böckerna kvar i skåpet! Men annars är allt hemma. Och hela dagen fram till 16 så har jag pluggat och jag går kort dag i dag så jag slutade 13.30 så från då till 16.00 har jag pluggat. Men det var då bara 3 ämnen så jag har ju massor kvar att göra! Visserligen har jag inte läxa i allt men jag tänkte att det är ju bra att ta med hem, därför att i matte ligger jag efter och har läxa. På So;n så gör vi vårt eget land och vi kommer inte direkt nån vart på lektionerna så jag tog hem det för att slipa lite på lagar och sådant. Vi har ju slagit ihop 4 länder och skapat en union. Så nu måste vi ju göra lite som i EU och ha samma lagar och liknande skolor och tala, eller iallafall lära sig samma språk. Iallafall ha tillgång till att lära sig dem! Det är jätte mycket som måste göras och allt detta ska vara klart på torsdag. Så tja det är lite ont om tid!
Sen måste jag plugga lite inför NO provet vi har. Visserligen är inte fören om 2 veckor men det är bra att börja lite smått redan nu på en gång!  Så jag inte sitter kvällen innan och ska försöka lära mig! För som sagt så har jag ju som mål att inte ha ett enda G utan som minst VG när jag slutar 8! Så jag får vara riktigt duktig nu. Och nu efter lovet så känner jag att jag har fått lite extra kraft och klar mer! Och jag gillar press bara det inte bli allt för hårt!

Nu har jag tänkt ta en data paus fram till 19 sen är det plugga i två timmar, för klockan 21 är det Andra Avenyn :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Är det sant? :S Jag skulle ju kunna stämma gränbyskolan ju!

2009-01-13 @ 19:42:02
URL: http://galtspillning.blogg.se/
Postat av: tjock

ahmen shit -.-' vi har massor me läxor,och ett no prov om TVÅ VECKOR!! och du gör det nu ändå även om vi har massor med annat att åxå plugga på. då är det väl bättre att lägga sin energi på det som kommer närmast och sen ha lite ledig tid istället för att plugga allt på samma gång xD

2009-01-13 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0