Mamma tog examens idag

Anledningen till att jag inte bloggat något idag är därför att i morse var jag så tröt så jag inte orkade starta datorn. Och när klockan var halv 3 ringer mamma och säger att jag måste klä på mig för vi ska åka iväg. Gissa vart? Joo vi åkte till Uppsala. Det är så att mamma nämligen tog examen idag :) Så nu tycker jag att ni grattar henne. Eller iallafall skriver en lite kommentar där det står något i still med "Grattis!" ;) Hehe..
Nu skulle se byggnaden aså, det var riktigt magnefikt ;D Och hela examen blev riktigt bra :) Har en massa bilder. Men som jag skrev i förra inlägget så laddar just nu batteriet. Kvällen avslutades iallafall på McDonald's. Inte någon vidare examensmiddag va? ;P Ähh, det var gott iallafall xD hih..

Kommentarer
Postat av: 180 yo!

congratzz till henne då ^^

2009-01-25 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0