Macken

Hur många är det som sett Macken med Galenskaparna? Jag är väl en av de få människor som inte sett serien. Men idag med Aftonbladet så kunde man köpa den. Tur för oss så fanns det en kvar efter att jag var klar så den köpte vi och ska nu se den. Hoppas den är bra. Har hört lite delade åsikter om den under dagen. Vissa säger att det är deras favoserie och vissa säger att det är ren skit! Tja jag få väl snart ta ställning till någon av de bägge parterna ;P Hehe..
Jag visste inte ens om att det fanns en serie av dem. Jag har bara hört låten. Den brukade vi sjunga i skolan på lågstadiet. Det var allas favorit ;D Haha.. den är ju fett bra. Här kan ni  ju lyssna själva ;)



Och så kan vi ju slå på med en Idolbild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0