LG Update

Ligger i sängen nu och ska till att sova snart. Är inte så himla tröt men förhoppningsvis så ligger jag inte vacken hela natten. Kvällen spenderades i sängen och soffan. Först kollade jag på Andra Avenyn, sen när det var slut så kollade jag på en dokumentär som gick på kanal5. Den handlade om en flicka som hade två ansikten. Fruktansvärt, och tyvärr dog den stackars flickan. Och det var enbart farmors fel! Hon bestämde i hela familjen, så hon bestämde då att flickan inte fick åka till något sjukhus och få hjälp. För enligt henne så var det gud som bestämde ifall hon skulle få leva. Fy fan vilken cp-kärring!!! Blev riktigt arg när jag såg det där. Men nu ska jag sova. Ny dag imorgon. Måste ha mina krafter ;P heh.. xD

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja ibland är de svårt att förstå hur andra tänker. De jag tyckte va mest konstigt var att dom bodde kvar efter det. Som svar på din fråga så pluggar jag inget för stunden på högskola. Blir dock en och annan kurs i kompetensutveckling via jobbet.



Hoppas du har haft en bra dag!

2009-01-21 @ 15:47:52
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0