Jobbig dag

Oj oj detta har varit en dag utan pausar ;/ Riktigt jobbigt. Var ute och jobbade i några timmar först, sen var det till att ha en lite paus hemma. Läste tidningen och så. Sen var det bara att gå ut igen och släppa ut Frida och göra rent i hennes bur. Tog typ en timma. Sen fick man springa runt hela huset för att fånga in henne. Och nu tänker säkert några att det är klart att hon inte stannar när jag jagar henne men då känner ni inte min kanin! Hon är inte alls som alla andra.Hon tycker enbart att det är roligt med så mycket uppmärksamhet och ser det hela som en riktigt underhållande lek! Så tillslut så fick jag ta ut min farsa som fick hjälpa till ;P Jag smög mig på henne bakifrån och fångade henne. Haha.. ni skulle se hennes fejs, hon såg verkligen ut som "jaha -.- då var det roliga slut ;/" haha.. skit gullig ;)
Sen så var det bara att hoppa in i duschen och göra sig fin. På med kläder och nu sitter jag här och väntar på att dörrklockan ska ringa och gästerna far in genom dörren!
Joo detta är väl i princip hur min dag har varit, hur har eran vart då?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kalla dar, tar det bara lugnt.

Allt bra me dej?

2009-01-06 @ 14:55:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0