Jippi nu funkar dem igen :D

Tjoho, vad roligt :) Nu har jag vart hemma hos Stefan och fått hjälp med min datorn och gissa vad!? Joo han fixade mina USB-portar så nu ska det bli massa bilder här. ;D
När jag kom hem så var det dags för Let´s Dance. Och jaa juste, jag har glömt att nämna att min mamma tog examen i dag. Vad kul för henne :) Grattis mamma :D
Just nu är det Blondinbella på let´s dance och hon får väl hoppas att det är bättre denna vecka än förra ;P
Aja.. i nästa inlägg kommer alla bilderna in.

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Hej!

Läs gärna min blogg, har nyss skrivit en summering om vad jag tyckte om alla i let's dance =)

2009-01-16 @ 23:22:09
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

Hej!

Läs gärna min blogg, har nyss skrivit en summering om vad jag tyckte om alla i let's dance =)

2009-01-16 @ 23:22:12
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0