Jag tycker lite synd om honom ;/

Min dag har varit bra men inte alls lika bra för mina kompisar... Emma gjorde slut med Sanel idag och snacka om att han tog det hårt ;/ Ett tag verkade han vara som vanligt men sen på gympan så var han lika dyster igen. Det är lite sorgligt att se. Han fick se på min mobil btw och då vissade jag honom lite, bla, hur man skriver sms på den. Och nu när jag kollade så hade han inte tagit bort det. Gissa vad det stod?! Det stor "Emma". Visst är det väl sorgligt?! Stackarn..!

Bortsett från det så har min dag som sagt var trevlig. Emma hade lite skuldkänslor pga allt det ovan så när vi hade slöjd så lätt jag henne avreagera sig på min skål jag gör just nu. Sen så hade vi svenska och jag har börjat på en novell vi ska skriva. Den hadlar om "Kommissarie Duval" Om jag får säga det själv så kommer den nog bli himla bra. Det är bra handlig i den, iallafall det jag skrivit ner i förberedningen. På gympan så hade vi badminton, skojigt skojigt ;D Jag spelade även lite pingis :)
Nu sitter ja här och tråkar. Men jag har inte nån lust att vara med kompisar heller ;/ Aja.. det blir säkert bra ska ni se ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0