Inte längre så fördomsfull

Har inte gjort så mycket sen senaste inlägget. Har typ bara legat i soffan och kollat på dålig tv ;P Hehe.. för ungefär en timma sedan så vissade jag min lillebror Linda Rosings blogg. Och han har alltid haft massa fördomar om henne precis som alla andra människor som inte har något bättre för sig än att klanka ner på andra. Men jag kan ju säga att han har nog helt och hållet ändrat sig nu! Efter att ha läst om hur mycket hon älskar sin familj och sina vänner, och även alla hemska kommenarer så kan man ju lätt säga att han inte alls hade såna fördommar som han hade förut. Han tyckte till och med att hon är riktigt snygg ;) Heh.. jag håller väl med i den punkten ;P Hon är ju riktigt snygg för att vara 30+ Hon har allt man kan önska sig, big boobs (plastic såklart ;D) och tja himlans snygg i all allmänhet ;P Synd att hon är "så gammal"! Tolka mig rätt nu, för hennes dotter är lika gammal som mig så då är väl det ett ganska passande ord om man ser det från den synvinkeln. Och som epressen luskade fram förut, så drömmer ju faktiskt var 3:e svensk man om Linda. Det vore väl sofft att veta att nästan alla drömer om en. Det är det nog inte många som får uppleva xD Hehe..

Aja.. bäst att sluta, detta får mig ju att låta som att jag är skit kåt på kvinnan. Det jag försöker säga är bara att hon inte är som alla tror! Hon är ju verkligen en helt annan människa jämförelse med vem hon var i BB. Det är riktigt sorgligt att vissa inte kan glöma det förflutna utan måste fortsätta älta det om och om igen!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

"Hon har allt man kan önska sig, big boobs" Haha xD så du menar alltså att du önskar dig stora tuttar Hahahaha ;) Wooww.. :p

2009-01-05 @ 21:37:36
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: fet tjock man

HAHAHAHAHAAHAH trixies kommentar!! xD hahahah

fan vad skojjj xD

2009-01-07 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0