Inne på de sista dagarna

Jaså, ni allesammans så är vi inne på de allra sista dagarna på detta härliga lov ;( Det är ju lite tråkigt men men allt har sitt slut! Och vårat är här och nu. Men jag ser faktiskt verkligen fram emot att börja skolan igen. Synd bara att det är en torsdag som vi startar på, för då har vi idrott ;S Aja kan ju bli kul, men oddsen är väl hyfsat små. Men jag har ju lagt som nyårslöfte att engagera mig mer i skolan, även de ämnen jag verkligen inte tycker om. Med andra ord så vill jag höja så många G jag bara kan till VG eller MVG. Skulle ju bli himlans roligt ;) hehe... Fast det värsta av allt är att jag har tecknik i år :S Usch jag som avskyr slöjd måste nu ha detta hemska! Och som att det inte vore nog med det så har jag även min hatlärare :S Fy fan! Men jag har en sak som jag skulle vilja mixtra sönder, eller helst fortfarande att fungera men inte ge något utslag! Så man ska liksom ta bort någon slad eller något  (?) Aja,, jag får väl försöka mig på något! Nu ska jag läsa lite bloggar hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: tjock

fyy fan för att börja skolan igen x__x jag har ju också lovat att skärpa mig och åtminstone få vg i nånting iaf -.-' och inga ig! men usch vad jobbigt.nu måste jag alltså vara aktiv på lektionerna -.-' va drygt! buhhuuuuu

2009-01-07 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0