Ikväll är det.....

Som vi alla vet är det ju Let´s Dance ikväll. Vem ska man rösta på då? ;O Många har redan bestämt deras favo men jag har valt att vänta tills att jag sett alla dansa. Laila Bagge kanske är värdelös medan Magnus Samuelsson är den bästa som nånsin vart med i programet! Inte  för att jag tror på det där själv, men man ska aldrig sluta förvånas. Innan jag valde att inte ha någon favo så måste jag medge att jag hade en, och det var faktiskt Bagge. Jag tror att det kommer gå strålande för henne, men som jag skrev så har jag ändrat mig och bestämt mig för att inte ha någon favo fören alla dansat. Min favo kansle är Blondinbella ? U never know, det kanske blir hon. Fast jag hoppas såklart ändå innerstinne att det kommer vara Laila som äger dansgolvet ;P Heh.. Har ni någon favorit, eller har ni gjort lite som mig och tänkt vänta och se? Ska ni se programet förresten jag kanske man ska fråga? ;P


Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

"Råkade" se en snutt, Kitty var ascool! ;)

2009-01-11 @ 13:55:22
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0