Hon har facebook ;)

Haha.. fick ett mail av Trixie på msn att våran svenska lärare har Facebook! Hahah.. fett coolt ;P Hah.. ofcours så måste jag ju öka mina fjäskpoäng eftersom att det vissades vara effektift så jag har nu addat henne där och det kommer hon säkerligen bli glad över kan jag tänka mig ;) Heh.. Emma du måste nu genast skaffa facebook! ;P Hah..

Let´s dance har förresten slutat och ja jag hade ju rätt. Laila var en av de bästa :) Så nu har jag henne och Maggan Graaf som mina favoriter som jag lätt kommer rösta på :) Hoppas de två kommer knipa finalplatserna. Det var ju såklart måna andra som också var duktiga och många som var riktiga soppor. Jag trodde faktiskt att Blondinbella skulle vara bättre. Hon har ju fan tränat 5 timmar varje dag, lite bättre tycker jag att hon skulle vart! Hon såg enbart riktigt klumpig ut! Men Laila såg inte alls ut att ha hoppat runt på kryckor riktigt länge! Hon var himla duktig! :D

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Du hörru, vem är du?

2009-01-10 @ 13:10:11
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: tjock

haha kommentaren xD "vem är du"

vicken jävla dum fråga! om man har läst din blogg är det ju inte spec mycket mer man kan säga för att förklara xD hahah

2009-01-10 @ 19:40:22
Postat av: Daniel'

Graaf tycker jag e coolast!

2009-01-10 @ 19:50:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Facebook är fantastiskt!



Ja Luleå har en tendens är vara väldigt kallt :(

2009-01-11 @ 20:27:46
URL: http://jenniethepoet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0