Har lust att byta bloggdomän! ;@

Åhh, blogg.se bara kronglar ju hela tiden! Shit aså. Det tog säkert en kvart innan jag kunde logga in. Sen när jag väl kom in så loggades jag ut en massa gånger. !!! :@ Fortsätter det såhär så tänker jag nog byta domän! Jag har lesnat på att det ska hålla på så här hela tiden. För detta vara verkligen inte första gången det strular! Har funderat förut på att byta till blogspot eller nån sån?! Är det nån som vet ifall den är bra. Eller ska jag välja en annan ? ;S

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Men.. det är ju inte Blogg Esse's fel, det är ju Din datorn som krånglar! (Hallå!?)

Men annars, hehe, har själv funderat på att byta, typ till finest.se eller ngt sånt..

2009-01-29 @ 18:19:57
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0