Har inte blivit nå pluggande ;S

Jag orkade verkligen inte plugga! Även fast jag lovade mig själv att jag skulle göra det, men jag hade verkligen inte nån lust så jag sparar allt till senare. Eller så är jag duktig och gå nu innan jag kommer på något nytt att göra framför tomburken här! Har ju som nyårslöfte att höja alla mina G till VG. Då kan jag ju inte hålla på såhär. Och då måste jag ju självklart fortsätta plugga på de ämnen jag redan har VG och MVG i för att hålla mig kvar där uppe. Får ju inte bli sänkt för att jag lagt dem åt sidan för att jobba mer på G ämnena. Usch jag önskar att det var fler timmar än bara 24 på ett dygn. Och önskar verkligen att jag kunde vara vaken mer för att hinna, men skulle göra var vaken långt in på natten för att plugga så skulle jag inte få något gjort dagen efter eftersom att jag skulle sova hela dagen då! Ne livet är inte lätt men man får göra det bästa man kan av det för stunden!


hmm är väl ungefär så här det är ;S

Kommentarer
Postat av: susanna

Filmen Den andra systern Boleyn, bygger på Philippa Gregorys uppmärksammade roman om familjen Boleyns döttrar Anne och Mary som arbetar vid kungens hov i 1500talets england. Anne blir sedan kungens drottning, men det är inte utan att dra ner hela familjen för att komma dit. Mycket intriger :) Har precis kommit ut en annan film med samma namn, med skådespelare som Natalie Portman och Scarlet Johanson, men denna kom ut före den och är mycket mer sanningsenlig till boken.

2009-01-12 @ 19:22:08
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: J e n n y

Svar: Man kan ju inte veta om den är bra eller inte förrän man tittat. Så jag tänker ge den en chans :)

2009-01-12 @ 19:30:15
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha men jag är så nyfiken... vill ju veta vad som händer i hans liv :)

2009-01-12 @ 20:48:07
URL: http://nikkibabe.blogg.se/
Postat av: Agnes

Lärare borde planera proven bättre! Vi brukar aldrig ha några prov, men sen ibland har vi fyra på samma dag. De kan ju inte förvänta sig att man ska hinna plugga till alla då! :S

2009-01-13 @ 17:52:48
URL: http://galtspillning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0