Grammisgalan var sämst!

Det var totalt ovärt att kolla. Amanda Jensen vann inget alls! Det är ju helt makalöst. Den enda som vann som jag röstat på var Robyn! Men inget mer. Nu blev jag både arg och besviken. Aja, imorgon är det ju skola igen så nu är det dags för mig att sova. Ska bli himlans skönt faktiskt, att äntligen få komma tillbaks till de gamla rutinerna och främst få träffa alla kompisar ;) Sen just skolan är ju också en väldigt stor del av att jag längtar. Men synd att Nora slutat, hoppas våran nya lärare är bra iallafall. Denna termin ska jag kämpa mer än någonsin. Jag är utvilad nu och ska komma tillbaks starkare än någonsin ;P Heh
Aja, god natt på er nu iallafall :*

Kommentarer
Postat av: attis

Hej på dej. Jag tycker Alex äe helfestlig. Finns fler videor som är ännu bättre. Bra blogg du har.

Ha det bäst Birgitta

2009-01-07 @ 23:38:36
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Alva

Det var tråkigt att du inte gillade den... själv slutade jag se på sådan skit för länge sedan, nu är det Greys Anatomy och Desperate Housewives som gäller!

2009-01-09 @ 14:56:37
URL: http://halvaalva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0