Fy fan vad kallt!

Usch fy fan vad kallt det var ute. Jag ska inte gå ut nå mer idag alls. Usch, tårna var stela som ispinnar, fingrarena lika så och i ansiktet kunde jag inte röra en muskel. Det var nätt och jämt att jag kunde tala med mina kunder. Aja.. Det är ju tur att det är himlans mycket varmare här inne! ;D
Har nyss haft mina morföräldrar och moster med familj här. Riktigt trevligt. Vi fikade och hade skoj ;) De åkte nylligen hem så har inte haft tillfälle att blogga fören nu. Men bättre sent än aldrig antar jag väl!
Jag tog även in Frida ett tag så de fick se henne. Sen tog de ett kort på henne med mobilen och skickade det till hennes förra ägare. Ni ska bara veta vad hon hårar. Shit det är hur mycket som helst. Jag kan säkert göra en mindre päls av allt. Haha.. kan man då skicka till Blondinbella som hon sen kan ge till sin hund hon ska ha! Då kan minnsan inte folk klaga på hennes pälsförälskelse för då har inte djuret plågats xD Snarare att Frida plågats av att ha kvar det. Då kommer det till användning iallafall XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0