Fullt upp hela dagen

Ber återigen om ursekt för att jag är så dålig på att blogga just nu. Idag är min ursekt, hela dagen!! Först var det aftonbladet, sedan skulle kaningen ha det rent och därefter fick vi gäster. Det var knappt så jag han duscha innan de kom.
Så det är dagens dåliga ursekt. Sen nu mot kvällen har jag legat i sängen och gjort klart min uppsats. Nu ska den bara renskrivas. Men det går ju fort. Så det behöver jag inte göra än. Kan ha lite rast nu eller vad man ska kalla det x) Har messat med Elina nästan exakt hela dagen. Vi började vid 2 tiden och nu är klockan typ halv 8 xD hah.. Undrar hur många sms det skickats under dessa timmar?! ;P Just nu sitter vi och tjafsar om ifall ett program vi kollar på är bra eller dåligt xD hahah.. Snacka liv eller hur!
Har inte haft tid alla under dagen att kolla på oc. Stackars mig. Men nu ska jag kolla på tv igen, eller gå ut till våra gäster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0