Fått minneskort till min mobil

Idag har M och P köpt ett minneskort till mig. :) 4 GB får väl duga xD hahaha.. det fanns inget större till min mobil men jag är nöjd med detta nu :) Under dagen har jag bara legat och kollat på tv och sen lagt över allt från mobilminnet till kortet. Mycket bättre. Men det som fortfarande är skit är att jag trodde att jag kanske kunde stoppa in minneskortet i datorn och så skulle det funka. Men när jag undersöker datajävlen så finner jag ingen minneskortsläsare ;S AAAhhhh, fa vad irriterande! Aja.. pappa ska ringa Stefan imorn och höra vad vi ska göra.
Och Elina nu behöver du inte tjata på att jag ska skaffa Tele2 längre för på onsdag när alla människor börjar jobba igen så ska min fader ringa och beställa ett kort åt mig :) Trevligt va ;D Hoppas jag får samma nummer. Ska fråga ifall det går att fixa det. För jag vill inte ha något nytt som jag måste lära mig! Det är enbart jobbigt!

Nu under kvällen har Jönssonligan gått på tv och den har ju kollats in, med den har man ätit en massa godis och tjockat på sig nu när det bli kallt xD Haha.. bra med lite underhudsfett xP

Kommentarer
Postat av: tjooock och fet och äcklig ^^

bra att du ÄNTLIGEN ska få comviq..jag e fan pank snart pga DIG >:C haha xD

2009-01-03 @ 14:21:40
Postat av: anki

jag tycker du ska ha mera bilder i din blogg, då besöker jag den gärna oftare =)

2009-01-03 @ 16:00:10
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0