Ett sent god morgon

Ja det kanske är lite sent att säga god morgon nu! Jag har ju vart vaken i flera timmar så nej det blir nog ett god dag ;)
När jag var ute och arbetade idag så såg fick jag höra att det hade varit inbrott här i samhället inatt. Sen när jag kom till hyreshusen så stod en polisbil där så när jag kom upp till en tant som bor där så frågade jag vad som hade hänt och då vart det visst så att det hade att göra med knark eller sånt. Sne när jag kom till nästa kund så berättade dem att polisen hade hämtat nån tjej. Så det har väl hänt en hel del här inatt!
Jag tänkte ta bild på bilen men icke då, den hade försvunnit när jag skulle ta upp mobilen. Aja.. jag ska ju göra mer saker idag så var inte oroliga för att det ska bli bildfritt inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0