En till j*vel borta ;P

Förlåt för att jag inte bloggat något idag. Jag har faktiskt inte vart nära en dator på hela dagen. Det startade ju med skola som gick himla bra, sen åkte jag och mamma nee till läkarvårdscentralen. Där skulle jag ta bort tre levefläcar, men fick i slutändan bara ta bort en. Det blev den jag hade i huvudet. Egentligen tyckte hon inte att jab skulle ta bort den heller, men med lite olika invändningar och min talang när det gäller tal fick jag som jag ville tillslut. Ni skulle bara sett hur mycket blod det kom. Det ran i hela ansiktet på mig ;S hehe... När jag kom hem igen så ägnade jag hela dagen och kvällen åt att kolla på The O.C. Nu ska jag sova, eller försöka. Jag har ett stort plåster sitter i bakhuvudet. Så jag kan väl säga att det är lite ivägen ;P ni får se bild på allt imorgon. Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0