Diskokvällen blev...

Gick himla bra ska ni veta ;) Är otroligt nöjd med kvällen. Förutom att jag stack iväg och kollade på den där j'vla fimen. Vi såg på Habib. Aså det var seriöst det sämsta skit jag nånsin sett. Fy fan vad dålig alltså. Men hade det inte varit för det där poängen så hade jag inte stannat kvar.
Men åter till kvällen nu då! I början trodde jag inte alls att det skulle komma mycket folk men tillslut var det en hel del, iallafall för att vara i lilla Fjärdhundra. Vet inte hur mycket vi drog in men en del vart det nog iallafall, hoppas jag ;)
Egentligen borde jag skämas lite.. ;/ Jag lovade ju igår innan jag gick att jag skulle ta massa niceiga bilder. Men ska jag vara ärlig så glömde jag helt bort kameran ;S Men Elina tog några bilder som hon fick skicka till mig. Så helt bildlöst blir det inte! Men just nu ligger min mobil och laddar. Batteriet tog slut idag så bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0