Disko snart

Hej. Ikväll kommer klassen att ha disko. Kommer förhoppningsvis bli bra ;)

Dagen har förresten varit himlans bra :) Vi gjorde inte så mycket på engelskan, på slöjden så hann jag väl inte så mycket men det var himla roligt. Fast mest avslappnande. Det var skönt att bara kunna stå och prata och banka på min plåtbit. För även om jag inte kom så långt så arbetade jag 80% av lektionen. För lite då och då så gick jag iväg in till målarrummet och pratade lite med Emma. Förresten så har vi båda lite träningsvärk idag xD Hah..
Sedan var det svenska, där arbetade vi med novelerna. Den skulle ju egentligen vara inlämnad idag. Men jag hann inte klart så hon sa att det var ok att lämna in den på måndag. Men jag hann nästan klart med hela kladden. Jag har bara lite grann kvar i slutet. Sen ska jag läsa igenom den själv, tvinga någon annan läsa den och sedan skriva rent. Det ska jag väl hinna göra klart under helgen. Det är ju bara idag som jag inte kommer vara hemma något. Jag har märkt att jag är mer och mer sällan hemma. Antingen är jag med kompisar eller så har jag annat att göra, som tillexempel vara på möten och annat skoj. Och ikväll är det som sagt disko.
Ska snart gå ner och hjälpa till att fixa iordning allt inför kvällen. Men kan tyvärr inte vara där hela kvällen. Ska på filmkväll med konfermationen. Men när den är slut så går jag till baks och hjälper till.

Just nu sitter jag och kollar på Joey. Skojig serie ;D Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0