Det måste bli skärpning

Nej nu borde jag skämas! Jag har ju inte bloggat något idag heller även fast jag vart hemma nästan hela dagen. Eller ja iallafall hela morgonen och kvällen. Nu ligger jag i min säng och bloggar från mobilen. Men under dagen då så har jag vart med Johan och vi har smällt massa smällare. Skit skojigt x) ;P Men det blev kallt och vi båda vart tröta så vi gick hem och enda sen dess har jag legat framför tven. Nu ska jag sova för jag ska upp och arbeta imorgon. God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

blogga bör man :)

Trevlig kväll kika gärna in min blogg, lägg mycket gärna en kommentar!

2009-01-10 @ 22:07:31
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0