Biblisk matlagning

Nu är jag hemma. Tog inte några bilder ;( Men men... ni får läsa istället. Och förresten så funkar ju inte mina jävla USB-portar jöö. Så det gjorde ju inte något alls! I början var det hela lite halvtråkigt. Jag passar liksom inte in i ett kök om man säger så! ;P Det jag gjorde var att skala moröter, skala lök och röra runt i grytan. Men det var trevligt när vi satt och åt. Det var himla nice ;D Jag gillar liksom just den där "sammanhållningen", som ändå inte är en sammanhållning. Men man kan prata med varandra och ha kul ihop utan att någon slänger ur sig en spydig kommentar, som jag vet en viss person som skulle göra ifall denna nu skulle vart med! Vi pratade om allt mellan himel och jord typ. Mest om personer i skolan xD Haha.. det kom fram mycket där man inte hört tidigare ;D Hah..

Joo jag glömde berätta om en lite olycka som hände när jag skulle skala löken. Jag hade kommit halvvägs in i löken med kniven och då fastnade jag så jag tog i lite mer och vipps så hade jag skaftet i handen och bladet satt kvar i löken! Det kunde ju gått riktigt illa ;P Men hade man lite fantasi och låsades att löken var ett huvud så såg det himla skojigt ut xD Hahah..

Så mycket mer gjorde vi egnetligen inte. Joo jag kanske ska berätta vad vi åt ;P Vi gjorde nån soppa som hete "Daniels soppa" tror jag. Det var massa grönsaker och sådant i. Har inte ätit hälften av allt tidigare. Men det var faktiskt himla gott! Hade jag kommit ihåg reseptet (som jag förvisso in läste) så kanske man kunde gjort den här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag nyfikon!! vad kom fram som man inte har hört??:> hahah :D xD

2009-01-28 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0