Åhh, fyfan vad jag hatar den här jävla datajäveln!!!!!! :@

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Fan vilken jävla skit datorn jag har!!!! :@ Nu har den börjat igen! ÅHHHH! Jag var ju nyss och fick hjälp med den här jävla datorn!! Nu har de där jävla USB skitsakerna slutat funka igen!!! Jag är så jävla trött på den här jävla skiten!!! Åh!!!!!!!!
Så som ni säkert nu fattat så kommer det inte upp några bilder. FAN också!!! Jävla fitthordata!!!! :@

Nu ska jag iallafall vara någorlunda snäll och hjälpa min bror med hans dator...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Känner igen mig. Man blir så himla irriterad!

2009-01-25 @ 13:01:42
URL: http://galtspillning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0