Åhh, dumma mig ;S

Jag är verkligen dum ;S Som ni märkte så vart det inte nån dator igår ;/ Men jag hade viktigare saker att göra. Jag satt och arbetade med min SO uppgift som skulle vara klar idag. Så när jag var klar med den var klockan 22.00 och jag var helt slut så jag stupade isäng!
Sen idag har jag vart hos tandläkaren, gick himla bra :) Inga hål eller något alls :)
Sen var det skola. Denna dag kändes väldigt kort på något vis men endå som att man han med att göra allt man ville och skulle. Så jag är himla nöjd med denna dag. Efter skolan var jag med Johan och Elina. Vi hade himla kul ihop :)
Orkar inte gå in så mycket på dagen. Är liksom inte på sånt humör för att skriva mycket. Så nu ska jag avsluta detta inlägg. Bye Bye :D

Kommentarer
Postat av: Cathie

Haha det var värst :) Själsfränder :P

2009-01-15 @ 21:19:33
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0