Aaaaaaaaaaaaajjjjjj!

Ohhhhhhhhhh! Fan vad ont det gör ;S Fy fan! Det är så att jag har testat sånt där hårborttagningsmedel under armarna och ja, jag kanske ska läsa anvisningen lite bättre! Det stod visst att man ska testa på liten yta och vänta 2 dygn innan man använder det för att se ifall huden tål det eller ej! Och tja min hud tålde väl det inte så himla bra antar jag ;S Håret är borta det är ju ett stort plus men jag vete fan ifall det är värt att vara skit röd och irriterad där istället? ;O Det svider dessutom så inihelvete! Det kommer nog ta en himla lång tid innan jag försöker på mig på det där skiten igen! Just nu har jag massor med olika krämer under för att lindra det hemska svidandet!
Fuck för Veet!!!!


Kommentarer
Postat av: tjoooockis

HAHAHAHAH FY FAN VAD ÄGD :D haha neeerå jag ska va snäll (A) hihih :)

2009-01-07 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0