AA var fett bra ;D

Jaa som jag sa så gick jag och pluggade. Men jag orkade inte göra annat än SO:n. Det kände jag var viktigast. Så nu harj ag skrivit ner en sammanfattning om landet och lagt till lite saker. Sen får vi helt enket fortsätta imorgon. Eftersom att det troligen blir jag som kommer få göra allt så kommer jag behöva Emmas bok och alla deras papper för att kunna göra klart allt. För vi komme absolut inte hinna klart om vi enbart ska göra allt i skolan. Det finns inte tillrektikgt med tid för det. Så jag satt i drygt en timma nu ikväll.
Vid 21.00 så slutade jag och begav mig till min tv där det var dags för Andra Avenyn :) Som vanligt var det skit bra och jätte spännade ;D Längtar till nästa tisdag :) Det är ju lite synd att det bara går en gång i vecka nu istället för 3. Men men det funkar detta också ;) Heh... Nu ska jag sova. Så god natt på er allihop :)

Kommentarer
Postat av: patrik krook

jaa :D fast ett till märke som är fett lungt bäst är Lyle & scott :D

2009-01-14 @ 10:04:12
URL: http://patrikkrook.blogg.se/
Postat av: Elli

Kika gärna in och tyck till i min blogg :)

2009-01-14 @ 21:56:56
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0