2009 here I come ;)

Nu är det år 2009 ;D Tjoho, vad trevligt. 2008 har vart ett helt underbart år tycker jag. Med både fram- och motgångar. Men jag är jätte nöjd med allt som hänt och jag är så säker på att detta år kommer bli så mycket bättre än 08 :D Jag ska prestrera ännu bättre i skolan ska höja så många G jag bara kan till minst ett VG.

Min kväll har vart helt ok fasten det inte blev som vi planerat alls. Jag mötte upp Emma och Elina inne i Fjärdhundra och där traskade vi runt och smälde lite småsmällare. Och hade det allmänt trevligt. Vi gick hem till mig och hämtade cola, mjums ;P Fast kvällenshöjdpunkt var iallafall när vi alla tre blev pissnödiga och gick in i skogen. Jag och Elina var precis klara då man hör Emma säga; "Faan också, jag tror jag pissade på kjolen eller om det var skon!!!"
Fy fan vad jag och Elina skrattade. Som sagt var det fan kvällens höjdpunkt. Fan var roligt det var asså ;P
Vid halv tolv så gick vi hem igen och jag umgicks med min familj och våra gäster. Åt lite godis och kollade på 007 som gick på tv. Sen vid tolv så gick vi alla ut och smällde massa raketer och kollade in alla andras. Som jag skrev förut så gillar jag nog nyårsafton bättre än julafton. Jag vet inte riktigt varför men det är bara så himla mycket trevligare. Man behöver inte ha någon speciell känska i kroppen och man kan göra vad man vill under hela dagen. På julafton så är det ju typ sen en oskriven lag att man ska vara hemma hela dagen och fira med familjen. Sen är det ju även bra mycket vackrare på kvällen under nyår än vad det är under julen. Då är det bara fönstrena som lyser. Aja... nu är jag iallafall skit tröt och ska snart sova. Hoppas erat 2008 vart bra, det har iallafall mitt varit :)

Kommentarer
Postat av: fet fläskig man xD

fy fan asså att du gick hem!! du skulle bara veta hur kul vi hade hemma hos mig sen! xD

2009-01-01 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0