Yterligare en sjuk dag

Hejsan!
Är hemma idag också och är sjuk! :( stackars mig! Men jaja nån gång måste man ju vara sjuk också...
Tror ni jag fick sova idag då? Nee även fast jag hade varit så duktig och stängt av mobilen och lagt av hemtelefonen så fick jag inte sova. För när klockan var 10 så vaknar jag av att det är någon som knackar på mitt fönster. Efter typ 3 gånger så sätter jag mig upp i sängen och kollar ut genom fönstret. Där står: Emma, Isak, Elina, Johan och Sanel. Snacka om att man blev lite paff! När jag öppnade fönstret iallafall och snackat i typ 2 minuter om hur det var med mig så var de tvugna att gå till skolan igen för att inte komma försent. Det är ju typiskt, först så får jag inte sova, sen när jag liksom njuter av att träffa kompisarna igen så måste de gå! Det är just typiskt. Jaj... det var trevligt att se dem iallafall!
När jag startade mobilen så var jag ganska nöjd över att jag stängt av mobilen för när den startades så blev den bombad med sms... igen! Och jag kan tänka mig att de blev skickade vid 8 tiden så jag är riktigt nöjd att jag iallafall fick sova två timmar till!
Har kollat på tv sedan dess och nu tror jag att jag ska se på Hulken. Jag laddade ju ner den igår men kollade aldrig på den, eller ska man se på nån säsong av Lost? Eller kanske kolla på Andra Avenyn? :D Jaja.. vad jag än väljer så kommer det att bli bra! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0