Vet inte om jag vill vara med längre!?

Hej!
Denna dag har varit bra.. Har inte hänt något spec, vi hade ju matteprov idag. Tror det gick riktigt bra faktiskt! Förhoppningsvis blir det nog ett VG, men jag är faktiskt inte missnöjd om det skulle bli bara ett G, för det var faktiskt riktigt svårt!
På lunchrasten så gick Isak och Johan hem till Johan. Jag och Elina hade ingen lust att sitta kvar i skolan så vi bestämde oss för att följa efter dem, spionera! :P Hehe låter riktigt töntigt men kul som fan var det iallafall! När det gått in i huset så skulle jag och Elina följa efter in när de inte såg oss, men den planen gick dock inte i lås, det var så att Helen (Johans pappas sambo) var hemma. Så vi började med att sitta på trottoaren utanför och gapskratta, men sen så smög vi oss in på deras tomt och där satt vi under deras båt och skrattade värre än nånsin, sen så smög vi oss till skogen bakom dem och där att vi tills Helen kom och skulle ut med deras hund, så det vart lite pinsamt men vi frågade om Johan och Isak var kvar och de var det. Så när hon var utom synhåll så smög vi oss runt huset till framsidan där vi tog oss in genom dörren utan att bli upptäckta, smög oss vidare upp på hans rum och hoppade in med ett skrik! De belv lite irriterade men det har inte till saken. De satt där och spelade wow. Ohh ska jag säga att jag är förvånad? Snacka torrisar! Vi stannade iallafall kvar där tills vi började nästa lektion. Nå mer spännade förutom det har inte inte hänt idag. Nu ska jgag förklara överskriften! Så här ligger det till, imorgon ska jag till Örsundsbro och planera inför skol-OS. Men jag känner så att jag har alldeles för mycket att göra och jag är aktiv i allt som händer i denna kommun och jag känner att jag snart inte pallar mer! Så jag har funderat att skicka ett mail till Erika och säga till henne att jag inte följer med dit imorgon! Och att jag även säger upp mig denna titel och förklarar varför dessutom! För som sagt är jag med i allt som händer och jag kommer snart gå in i väggen känner jag. Jag hinner knappt med skolan längre! Och de kommer defenetift i första hand! Sen ka jag ta tag i de andra sakerna om jag har tid och känner att jag orkar. Men just det känner jag att jag varken orkar eller vill vara aktiv i längre. Jag tycker faktiskt inte att det är särskilt kul de som vi gör där!
Men nu ska jag göra nytigare saker, så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0