Vart snäll mot din hud

Nu har jag vart duktig. När jag kollade klart på det som vanligt lika spännande avsnittet av Heroes så gick jag in på toa föra att göra mig redo inför natten. Duktig som jag var så har jag bestämt mig för att jag ska vara med snäll mot min hud så varje kväll så ska jag börja smörja in min kropp en body lotion för torr hud. Och såklart fortsätta med att vara duktig och smörja in ansiktet med antifinmedel. Funkar riktigt bra. Var ju dålig ett tag på att använda det och de började ploppa upp massa små röda saker men nu så har jag börjat vara duktig med det igen så nu börjar allt att försvinna igen och jag håller på att få tillbaks min fina hy i ansiktet. Nee nu kan jag inte sitta här mer nu måste jag få min sjönhetssömn :P Hehe.. nee god natt på er ecerybody! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0