Ute dag i skogen :/

Nu har jag varit hemma i ungeför en timma. Men jag orkade inte blogga. Var så otroligt tröt så var tvungen att ta en liten tupplur i soffan. Man blir tröt av att vara ute i naturen ska jag säga er. Och ännu trötare av att vara irriterad på hemska Andreas! Usch fy och blä för honom. Stacakre som har honom som mentor! Dagen var iallafall helt misslyckad! Det var skit tråkigt alltihop! Fanns inget som var roligt alls. Jag och Elina tycket att de var så otroligt tråkigt mot slutet när vi åt korv och väntade på prisutdelningen om vi kunde få gå. Tyvärr fick vi inte det, och messtadels så orkade vi faktiskt inte gå. Givetvis hade det ju egentligen bara varit att gå dårifrån om man hade velat. Men vi bestämde oss för att vara kvar och se den tråkiga prisutdelingen, som Andreas höl i -.-
De som vann var 8a, men vi är riktigt glada över att vi inte vann, det som de fick var en liten jävla godispåse som hela gruppen skulle dela på! Och det var inte ens choklad! Fy fan aså. På hemvägen gick jag och Elina och smide hemska planer om hur man skulle kunna avliva en viss person (gissa vem) på så smärtsammt sätt som möjligt! Vi kom fram till den ena roliga och onskefulla planen till en annan. Det var väldigt roligt.
Snart ska jag åka till Johan, vi ska ta och åka ner till favostället och så ska vi även ta och plugga lite fysik eftersom att vi har prov imorgon! Hoppas verkligen att det kommer gå bra! Ska göra allt som står i min makt för att jag ska få ett så bra betyg som möjligt. Undrar om jag sa igår vad jag fick på matteprovet?! Om inte så fick jag iallafall VG :D Haha vad bra man är aså! Jag fick bättre än Emma, som är värra mattesnillet. Eller vi fick samma betyg men jag fick mer poäng. Jag fick 30p och hon fick typ 28p! Jee jag är bättre än henne! Jag trodde verkligen inte att de skulle gå så bra.
Men nu ska jag iallfall dra, eller nee först ska jag kolla alla bloggar, sen drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0