Trevig dag..

Hejsan!
Idag har det vart en trevlig dag. På svenskan skulle vi diskutera boken vi håller på att läsa och jag var väldigt aktiv :) Sen på idrotten så orkade jag inte bada så jag och alla andra "gick" runt spåret. Den verkligen hendelsen var den att vi traskade till vår favosten och satt där tills det var tio minuter kvar av lektionen. Det var riktigt skojigt. Vi skrattade och flummade oss! När det då var 10 minuter kvar så skulle vi gå tillbaks till de andra. När vi kanske hade gåt i 1 minut ser vi att det kommer nån cyklande framför oss. Till vår förskräckelse ser vi att det är Andreas! :S Aså shit vilken tur vi hade att vi hade börjat gå då! Annars hade vi nog haft lite problem om han hade sett oss sitta kvar på stenen.
Men ni tror väl inte att han cyklade tillbaks heller! Ne han cyklade såklart sakta bredvid oss och försökte väl vara trevlig genom att föra ett samtal! Ett otroligt tråkigt samtal om idrott! Har inte den blekaste om vad han sa för vi gick och flumade oss och gjorde fula grimarser mot honom när han inte kollade xD Väldigt roligt :P
Från och med nästa vecka ska vi inte bada nå mer! Då blir det friidrott och rugby! Boring men man måste ju!
När de som hade badat stod i duschen så gick jag och Elina och klättrade lite på grinden in till badet. Sen skulle jag se om jag kunde ta mig egenom en sån där snurrgrej som man tar sig ut från badet genom. Det är tyo bara några cm mellan de där stolparna men jag lyckades ta mig egonom och det var väldigt roligt för man kom på väldigt många roliga sätt att klättra på att fördriva tiden medan man väntade på de andra.
Nu ska jag läsa lite bloggar sen vet jag ej vad jag ska göra men jag kommer nog på nåt ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0