Tålamod kallas det !

Woho! Nu funkar äntligen allt som det ska :D Eller tja nästan iallafall! Alla USB-portar funkar som det ska igen men mickuttaget funkar fortfarande inte! Men det är något jag kan stå ut med! Så länge jag kan få in bilder och annat så är jag nöjd! Så nu har jag äntligen fått in min ipod och allt men när jag skulle lägga in lite nya låtar så stod det att det inte gick utan att jag var tvungen att radera allt som fanns i mp3:n. Därför att jag har laddat ner ett nytt iTunes därför att det tidigare försvann när jag blåste datorn. Men då stod det nu att det inte gick att lägga in låtar och annat från ett nytt blibliotek om man redan hade lagt över något tidigare från ett annat bibliotek. Där man samlar all musik och annat sådan till mp3:n kallas för bibliotek inom apple så ni vet.
Men då var det väl bara att ta bort allt om så var och lägga in det på nytt. Så nu är allt borta och nu synkroniseras hela ipoden på nytt. Tur att jag hade all musik i mobilen också ;) Det och lite till :D hah.. Ne nu ska jag bara vänta på att allt ska bli klart sen ska jag sova! Är väldigt tröt. Tror jag ska ta och göra mig iodning nu och gå och lägga mig och läsa ett tag och sedan stänga av datorn och allt!
Så bonne nuit som godnatt så vackert heter på franska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0